Přihlásit Registrace



↑ Návrat na navigaci

Vše o nákupu

Jak nakupovat

Nákup přes e-shop:


1. Z katalogu zboží nebo pomocí
vyhledávání produktu si vyberte
produkt, který si chcete zakoupit.

2. Vybraný produkt si pomocí
tlačítka Koupit vložte do košíku.

3. Dále si vyberte způsob dopravy
a úhrady
, který Vám nejvíce vyhovuje.

4. Odesláním košíku začneme Vaši
objednávku zpracovávat. Informace
o stavu objednávky Vám budou
zasílány na kontaktní email a jsou
k dispozice po přihlášení.

Obchodní podmínky

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Záruka

Ochrana osobních dat

 

 

 

Zrušení nebo změna v objednávce

Chcete zrušit vaší objednávku, nebo odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco dodatečně změnit? Sdělte nám toto prosím co nejdříve. K textu o zrušení nám pošlete číslo objednávky.

tel. 224819981

email: objednavky@binox.cz

Doprava

Objednávka je vyřízena v co možná nejkratším termínu, zpravidla do 2 dnů u zboží, které máme skladem.

Pokud cele zboží z objednávky je vyprodáno nebo položky částečně jsou vyprodány budete informovány emailem o možném dalším postupu pro vyřízení Váši objednány.


Expresní balíková služba -

Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR, 48 hod. po SR. Potvrzení odeslaní zboží Vám přijde na mail. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 15:30.

Pokud nebudete k zastiženi, přepravce bude Vás telefonický kontaktovát na uvedené v objednávce telefonní číslo a bude s Vámi řešit další postup převzetí zásilky.

Sledování trasy zásilky

Při převzetí zboží od přepravce zásilku zkontrolujte a pokud jeví známky poškození uveďte na potvrzení o převzetí, že zásilka byla převzata s výhradou. V takovém případě během 3 dnů lze uplatnit reklamaci na poškození obsahu zásilky přepravcem. Prosíme, o takové skutečnosti nás co nejdříve informujte. Reklamace na nekompletnost dodávky a poškození zboží během doručení, které budou naší firmě nahlášeny později, nebudeme již moci odpovídajícím způsobem vyřešit.

Dopravné je účtováno za každy jednotlivý zasiláný balik, ceny jsou uvedený v Kč včetně DPH.

Dopravné ČR

 

Dopravné SR

od do cena   od do cena
0 10 kg 100,-   0 1 kg 200,-
10 kg 20 kg 130,-   1 kg 5 kg 280,-
20 kg 30 kg 180,-   5 kg 10 kg 360,-
30 kg 50 kg 350,-   10 kg 20 kg 450,-
        20 kg 30 kg 500,-
        30 kg 50 kg 780,-

Platební podmínky

1. Platba předem - proforma

Po odeslání košíku Vám bude na e-mailovou adresu odeslán příkaz k úhradě. Po připsání částky na náš účet zboží bude neprodleně odesláno kupujícímu.

2. Platba dobírkou - v hotovostí

Zboží zaplatíte hotově přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.

Poplátek za dobírku v ČR
uhrazenou v hotovostí

 

Poplátek za dobírku v SR
uhrazenou v hotovostí

od do cena   od do cena
0 20 000,- 25,-   0 20 000,- 60,-
20 000,- 50 000,- 60,-   20 000,- 50 000,- 90,-
50 000,- 100 000,- 120,-   50 000,- 100 000,- 180,-
100 000,- 200 000,- 240,-   100 000,- 200 000,- 300,-

Ceny jsou uvedený v Kč včetně DPH. Při zasílaní na Slovensko částka bude vybíraná v EUR a přepočítaná kurzem ČSOB.

3. Platba dobírkou - platební kartou

Zboží zaplatíte při dodání bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platebního terminálu přepravce.

Poplátek za dobírku v ČR
uhrazenou platební kartou

 

Poplátek za dobírku v SR
uhrazenou platební kartou

1 % z dobírkové částky
bez DPH
  1 % z dobírkové částky
bez DPH

 

REKLAMACE A SERVIS

reklamace@binox.cz

REKLAMACE (zboží zakoupené přímo u BINOX s.r.o.)

Osobně

Reklamaci můžete uplatnit osobně na prodejně:

Křižíkova 220/91, Praha 8-Karlín
Po - Pá: 1000-1800 

K tomu potřebujete jen kopii dokladu prokazujícího koupi zboží u BINOX s.r.o.


Poštou nebo přepravní společností

  1. zboží připravte (stačí brašna, přístroj a adaptery u modelů Core)

  2. příložte podrobný popis závady a kontaktní údaje (tel. číslo a e-mail)

    Zaslané zboží bude testováno pouze na závady popsané při jeho přijmutí.
    Prosíme  využívat možnosti nahrávaní pro prokázaní závady (stačí nahrát soubor v pamětí přístroje a nechat o tom poznámku na reklamačním listě).

    Důležité: v případě, že údaje nebyli zaslaný společně se zbožím, prosíme během 3 pracovních dnů dodat je na reklamace@binox.czjinak budeme muset vrátit zaslané bez popisu závady zboží v původním stavu zpět na Vaši adresu.

  3. příložte kopii dokladu prokazujícího koupi zboží u BINOX s.r.o.

    Důležitébez prokázaní koupě zaslaní zboží bude evidováno jako požadavek o pozáruční placený servis

  4. odešlete vše na adresu:

    Binox s.r.o. / reklamace
    Křižíkova 220/91
    186 00 Praha 8 - Karlín

Lhůta vyřízení reklamace v servisu YUKON ADVANCED OPTICS WORLDWID je 30 dnů od data zahájení.
Na vyměněnou věc či součást věci nová záruka neběží.

Zaslané zboží bez doložení prodejního dokladu a popisu závady po 5 pracovních dnů od doručení bude vraceno v původním stavu na Vaši adresu.

Datum zahájení řízení budeme upravovat podle dne dodání všech potřebných k tomu údajů.


ZÁRUČNÍ SERVIS (jen zboží určené pro český a slovenský trh)

Pro zahájení potřebujeme:

  1. podrobný popis závady a kontaktní údaje (tel. číslo a e-mail)

  2. kopii vašeho prodejního dokladu, kde  najdeme  datum zakoupení a výrobní číslo výrobku. V případě, že výrobní číslo není uvedeno na dokladu, je potřeba zaslat i vyplněný záruční list. 

    Důležitév případě, že údaje o nákupu nebyli zaslaný společně se zbožím, prosíme během 3 pracovních dnů dodat je na reklamace@binox.czjinak bez prokázaní koupě zaslaní zboží bude evidováno jako požadavek o pozáruční placený servis

Zaslané zboží bez doložení prodejního dokladu a popisu závady po 5 pracovních dnů od doručení bude vraceno v původním stavu na Vaši adresu.

Datum zahájení řízení budeme upravovat podle dne dodání všech potřebných k tomu údajů.

Zde neexistuje zákonné určení lhůty pro záruční servis, avšak i v tomto případě servis YUKON ADVANCED OPTICS WORLDWID a DELTA OPTICAL se snaží vše vyřídit během 30 dnů. 


POZÁRUČNÍ SERVIS 

Pro zahájení potřebujeme podrobný popis závady a kontaktní e-mail na  odsouhlasení placené opravy.

Při zadávaní požadavku o servis vždy se mluví o nejvyšší možné ceně opravy včetně DPH. Přesnějsí částka se stanoví technikem servisu výrobce až po opravě přístroje. 

Promlčení během 7 dnů budeme brát jako váš souhlas na placenou opravu.

Lhůta vyřízení - 60 dnů od odsouhlasení ceny opravy elektronický e-mailem.