Vše o nákupu
Jak nakupovat |
|
Nákup přes e-shop:
2. Vybraný produkt si pomocí 3. Dále si vyberte způsob dopravy 4. Odesláním košíku začneme Vaši |
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
|
Zrušení nebo změna v objednávce |
|
Chcete zrušit vaší objednávku, nebo odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco dodatečně změnit? Sdělte nám toto prosím co nejdříve. K textu o zrušení nám pošlete číslo objednávky. |
tel. 224819981 email: objednavky@binox.cz |
Doprava |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Objednávka je vyřízena v co možná nejkratším termínu, zpravidla do 2 dnů u zboží, které máme skladem. Pokud cele zboží z objednávky je vyprodáno nebo položky částečně jsou vyprodány budete informovány emailem o možném dalším postupu pro vyřízení Váši objednány. Expresní balíková služba -Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR, 48 hod. po SR. Potvrzení odeslaní zboží Vám přijde na mail. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 15:30. Pokud nebudete k zastiženi, přepravce bude Vás telefonický kontaktovát na uvedené v objednávce telefonní číslo a bude s Vámi řešit další postup převzetí zásilky. Sledování trasy zásilkyPři převzetí zboží od přepravce zásilku zkontrolujte a pokud jeví známky poškození uveďte na potvrzení o převzetí, že zásilka byla převzata s výhradou. V takovém případě během 3 dnů lze uplatnit reklamaci na poškození obsahu zásilky přepravcem. Prosíme, o takové skutečnosti nás co nejdříve informujte. Reklamace na nekompletnost dodávky a poškození zboží během doručení, které budou naší firmě nahlášeny později, nebudeme již moci odpovídajícím způsobem vyřešit. Dopravné je účtováno za každy jednotlivý zasiláný balik, ceny jsou uvedený v Kč včetně DPH.
|
Platební podmínky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Platba předem - proformaPo odeslání košíku Vám bude na e-mailovou adresu odeslán příkaz k úhradě. Po připsání částky na náš účet zboží bude neprodleně odesláno kupujícímu. 2. Platba dobírkou - v hotovostíZboží zaplatíte hotově přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.
Ceny jsou uvedený v Kč včetně DPH. Při zasílaní na Slovensko částka bude vybíraná v EUR a přepočítaná kurzem ČSOB. 3. Platba dobírkou - platební kartouZboží zaplatíte při dodání bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platebního terminálu přepravce.
|
REKLAMACE A SERVISreklamace@binox.cz |
||
REKLAMACE (zboží zakoupené přímo u BINOX s.r.o.)Osobně Reklamaci můžete uplatnit osobně na prodejně: Křižíkova 220/91, Praha 8-Karlín K tomu potřebujete jen kopii dokladu prokazujícího koupi zboží u BINOX s.r.o. Poštou nebo přepravní společností
Lhůta vyřízení reklamace v servisu YUKON ADVANCED OPTICS WORLDWID je 30 dnů od data zahájení. Zaslané zboží bez doložení prodejního dokladu a popisu závady po 5 pracovních dnů od doručení bude vraceno v původním stavu na Vaši adresu. Datum zahájení řízení budeme upravovat podle dne dodání všech potřebných k tomu údajů. ZÁRUČNÍ SERVIS (jen zboží určené pro český a slovenský trh)Pro zahájení potřebujeme:
Zaslané zboží bez doložení prodejního dokladu a popisu závady po 5 pracovních dnů od doručení bude vraceno v původním stavu na Vaši adresu. Datum zahájení řízení budeme upravovat podle dne dodání všech potřebných k tomu údajů. Zde neexistuje zákonné určení lhůty pro záruční servis, avšak i v tomto případě servis YUKON ADVANCED OPTICS WORLDWID a DELTA OPTICAL se snaží vše vyřídit během 30 dnů. POZÁRUČNÍ SERVISPro zahájení potřebujeme podrobný popis závady a kontaktní e-mail na odsouhlasení placené opravy. Při zadávaní požadavku o servis vždy se mluví o nejvyšší možné ceně opravy včetně DPH. Přesnějsí částka se stanoví technikem servisu výrobce až po opravě přístroje. Promlčení během 7 dnů budeme brát jako váš souhlas na placenou opravu. Lhůta vyřízení - 60 dnů od odsouhlasení ceny opravy elektronický e-mailem.
|